Arendus- ja ärimudelid (11. nädal): Scoro

Eesti äritarkvara Scoro kaasas 4,4 miljonit eurot
https://arileht.delfi.ee/news/uudised/eesti-aritarkvara-scoro-kaasas-4-4-miljonit-eurot?id=84191501

Ärimudel


Scoro on all-in-one tööhaldustarkvara, mis ühendab projektijuhtimise, klientide halduse, aja planeerimise ja aruandluse võimalused ehk koondab kõik vajalikud tööriistad ühte süsteemi - tavaliselt kasutatakse kõigi nende tegevuste jaoks kümneid erinevaid tööriistu.
Nende ärimudeliks on SaaS (Software as a Service) ehk tarkvara kui teenus, mis tähendab, et tarkvara on kasutaja jaoks kohe kasutusvalmis ning saadav üle interneti. Kasutajal pole selleks vaja hankida riistvara ja hoolitseda operatsioonisüsteemi töös hoidmise ning rakenduste administreerimise eest - selle teenusemudeli puhul on see teenusepakkuja vastutus. SaaS mudeli puhul maksab kasutaja reaalse kasutuse eest ehk ei ole vajadust alaliste litsentside jaoks. Scoro puhul kalkuleeritakse hind kasutajate arvu ning ettevõtte jaoks sobivaima paketi ning lisavõimaluste põhjal. Hetkel on neil valikus neli paketti, mille kõigi puhul saab valida kuupõhise ja aastapõhise hinnastamise vahel:

  • Essential, mis on mõeldud väiksematele tiimidele
  • Work Hub, mis jaguneb omakorda veel Standard ja Pro paketiks ja on mõeldud projektijuhtimise jaoks
  • Sales Hub, mis jaguneb omakorda veel Standard ja Pro paketiks ja on mõeldud müügitehingute haldamiseks
  • Ultimate, mis sisaldab kõiki saadaolevaid Scoro võimalusi.
Lisaks on võimalik valida erinevate tarkvarajuurutus pakketide vahel - alates tasuta iseseisva juurutuse paketist kuni ca 3000 eurot maksva vastavalt ettevõtte vajadustele ja soovidele kokku pandud paketini. Seal vahepeal pakutakse Standard ja Pro pakette, mis sisaldavad keskkonna ja liidestuste seadistamist, ettevõtte protsesside kaardistamist, andmete importimist, PDF-vormide kohandamist ja juurutuskoolitusi.
Scoro teenus tundub olevat mõnusalt pandlik - nii tarkvara võimaluste kui ka juurutamise pakkettide osas. Tundub, et erinevate valdkondade firmad saavad kõik endale kokku panna just neile sobiva tarkvaralahenduse ning lisaks paljudele scoro poolt arendatud võimalustele saab seda liidestada ka erinevate teiste platvormide poolt pakutavate kalendrite, pilvehoidlate ning meiliteenustega.





Scoro: The Most Comprehensive Business Management Software
scoro.com


Arendusmudel

Tarkvaraarenduse poole pealt - Scoros jagunevad tiimid vastavalt ametitele - tootetiim, analüütikute tiim, inseneride tiim ja QA tiim. Arenduse jaoks on kõige tähtsam tööriist Sprint Progress Board mis on võrdväärne Kanban tahvliga, mis näitab millised uued arendused on töös ning millised on nende staatused. Arendustiimi eesmärk on lahendada probleemid koheselt ja efektiivselt, et väljastada uuendused klientidele kohe kui need valmis. Seega võiks öelda, et Scoro arendusmudel koosneb Lean ja Kanban meetoditest - klientide mured võetakse kohe töösse ning kui probleem on lahenduse saanud, siis väljastatakse uus arendus ka koheselt, seega ei mingit aja raiskamist.




https://www.scoro.com/et/hinnad/
https://www.scoro.com/blog/how-scoro-uses-scoro/
https://arileht.delfi.ee/news/uudised/eesti-aritarkvara-scoro-kaasas-4-4-miljonit-eurot?id=84191501
https://riigipilv.ee/teenused/tarkvara-kui-teenus

Kommentaarid